27 Temmuz 2024, Cumartesi
Kalite Politikası
- Bölgemizin kalkınması ve gelişmesi, üyelerimizin tüm beklentilerinin karşılanması için doğru, güncel, hızlı hizmeti sevgi, saygı ve güven ortamında sunmak,
- Yasalar çerçevesinde; gelişen hizmet çeşitliliği sunan, kurumsallaşmayı başarmış, müşteri memnuniyeti sağlayan, modern öncü bir Oda olmak,
- Meslek ahlakını koruyan ve müşterilerimizin mesleki faaliyetleri ile ilgili ticari gelenekleri tespit etmek,
- Yeni gelişmelerin üyelerimize tanıtımını gerçekleştirip, daha ileri teknoloji uygulamalarına destek vermek,
- Bağlı bulunduğumuz 5174 sayılı kanun çerçevesinde hizmet vermek,
- Üyelerimizin mesleklerinde gelişmesi için ortamlar hazırlamak,
- Kentimiz ekonomisini geliştirmek amacıyla hizmet sunmak ve bu amaçla ülkede ve Dünyada üyelerimizin tanıtımını yapmak,
- Üyelerimiz ile Devlet arasındaki ilişkileri hukukun üstünlüğüne dayanarak tarafsız olarak yürütmek,
- Üyelerimize en yüksek faydayı sağlayacak hizmetleri sunmak ve üye memnuniyetini ölçmek,
Mustafa Kemal SÖZEN
Yönetim Kurulu Başkanı
TOBB ve Hizmetler-Bağlantılar-İştirakler